• Obchodná akadémia Dudova 4, Bratislava poskytuje od 29.9.2022 všetkým študentom, učiteľom a zamestnancom bezplatne Office 365 A3. Tento produkt Microsoftu obsahuje najnovšiu verziu Office 365, t. j. aplikácií Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, Publisher atď. Je dostupná na offline a online použitie. Office 365 A3 je možné nainštalovať do 5 počítačov (tabletov, smartfónov) s operačným systémom Windows, Mac alebo Android.
    • Naša škola používa EduPage školský informačný systém. Prihláste sa Vašim kontom a skontrolujte si Vaše známky, rozvrh, suplovanie, prebrané učivo a domáce úlohy na ďalší deň.
    • Vyskúšajte taktiež EduPage mobilnú aplikáciu, ktorá je dostupná na zariadeniach s operačným systémom Android a IOS. Dostávajte informácie od školy priamo do Vášho mobilu.
          • Biela pastelka

V piatok 22. septembra 2023 sa uskutočnil ďalší ročník verejnej zbierky Biela pastelka, ktorá je zameraná na pomoc nevidiacim a slabozrakým. Naša škola chcela aj tento rok aktívne pomôcť, a tak vybraní žiaci druhých a tretích ročníkov (II. E, III. A, III. C a III. E) stáli 6 hodín na určených miestach v Bratislave a vyberali dobrovoľné príspevky od okoloidúcich. Časť zbierky prebiehala aj priamo na našej škole. Tu nás veľmi potešila ochota a spolupatričnosť našich žiakov a aj celého pedagogického zboru. Ďakujeme všetkým za pomoc s touto krásnou akciou a už teraz sa tešíme na ďalší ročník!

• KURZ OCHRANY ŽIVOTA A ZDRAVIA

Netradične aj tradične, ale hlavne poučne! Aj v tomto duchu sa v dňoch 11.-13. septembra 2023 konal každoročný Kurz ochrany života a zdravia pre žiakov 3. ročníka. Tentokrát sme ho spestrili o vojenské prednášky a showprogram Čestnej stráže SR, ktorá zavítala na našu školu po prvýkrát! Ako zvyčajne sme v utorok navštívili Malý Draždiak, kde si mohli naši študenti vyskúšať dýchanie a masáž srdca na cvičnej figuríne, plynovú masku, či dokonca streľbu zo vzduchovky. Neboli ukrátení ani o vedomosti z topografie, civilnej ochrany a ochrany životného prostredia na Slovensku. Čerešničkou za kurzom bolo absolvovanie branného preteku v okolí Kamzíka v Malých Karpatoch, kde už boli žiaci odkázaní v skupinkách sami na seba. Tu využili svoje zručnosti a nadobudnuté skúsenosti a zmerali si svoje sily v orientácii v teréne s pomocou mapy, moderných aplikácií a zároveň zbierali informácie napr. o miest

• OPRAVNÉ SKÚŠKY

ANJ – miestnosť C 28

ADK – miestnosť C 14

• Ocenenie úspešných žiakov

Školský rok 2022/2023 sme dnes slávnostne uzavreli. Žiakom sme odovzdali vysvedčenia a obzreli sa späť za tým, čo sa nám počas roka podarilo.

Vo vedení si veľmi vážime, že na našu školu chodia žiaci, ktorí svojimi úspechmi pomáhajú šíriť dobré meno školy, reprezentujú školu, zúčastňujú sa rôznych súťaží. My sa ich snažíme podporovať, posúvať vpred, organizovať pre nich rôzne aktivity či výlety. Tých najúspešnejších z tried sme v spolupráci s triednymi učiteľmi ocenili drobnými pozornosťami a poukážkami do kníhkupectva, ale aj morálne.

• Výlet do Vysokých Tatier – 2. B

Posledné júnové dni naša trieda 2. B strávila vo Vysokých Tatrách. Ubytovaní sme boli v Tatranskej Štrbe v hoteli Rysy. Navštívili sme Štrbské Pleso, Starý Smokovec, Hrebienok a absolvovali sme menšiu turistiku na Studenovodské vodopády okolo Rainerovej chaty. Cestou späť sme išli okolo Bilíkovej chaty. Pozreli sme si aj Tatranskú Lomnicu a odtiaľ sa vyviezli lanovkou na Skalnaté Pleso pod Lomnický štít. Výlet sme si naozaj príjemne užili, upevnili sme kolektív a medziľudské vzťahy v triede. Tieto zážitky budeme dlho zdieľať medzi sebou a vyučujúcimi, ktoré boli s nami.

• Splav Malého Dunaja

Dňa 27. 06. 2023 sa trieda 1. C zúčastnila Splavu Malého Dunaja. Žiaci začínali splavovať vo Vrakuni smerom do lodenice v Zálesí. Počasie nám prialo, videli sme vodné vtáctvo, časť lužných lesov a pre niektorých bola táto akcia premiérovým zážitkom. Po splave sa žiaci vybrali na menšiu spoločnú opekačku.

• Dejepisná exkurzia Osvienčim – Krakov

V dňoch 27. 06. 2023 – 28. 06. 2023 sa žiaci našej školy zúčastnili exkurzie z dejepisu do poľských miest Osvienčim a Krakov. V prvý deň cesty sme navštívili pamätník a múzeum Auschwitz – Birkenau (Osviečim – Brezinka), koncentračný vyhladzovací tábor, kde medzi rokmi 1940 – 1945 zahynulo milión stotisíc ľudí. Hlboko na nás zapôsobili hrôzy toho, keď človek začne nenávidieť druhých ľudí. Na druhý deň sme absolvovali prehliadku historického mesta poľských kráľov Krakov. Navštívili sme Wawel – kráľovský zámok v Krakove ale i hlavné námestie – Rynek glovny.

• Nechci byť človekom, ktorý je úspešný, ale buď človekom, ktorý za niečo stojí.
      • Albert Einstein
      • Miluj všetkých, dôveruj málokomu, neubližuj nikomu.
      • William Shakespear
      • Študent nie je nádoba, ktorú treba naplniť, ale fakľa, ktorú treba zapáliť.
      • Carl Rogers

• Bratislavský samosprávny kraj

• Kontakty

• Obchodná akadémia
      • 02/62 41 24 04 (sekretariát) 02/62 41 23 95 (vrátnica)